Experiența Singapore

Totul a început de la un mail trimis de o companie de training din Singapore care se ocupă de evenimente în Asia și Africa. La început am crezut că e o glumă. Ca orice om care a avut de-a face cu tot felul de experiențe mai mult sau mai puțin plăcute, am verificat imediat compania, persoana și am realizat că în viața asta se mai întâmplă și minuni.

M-am simțit flatată să fiu abordată astfel, mai ales că-mi doream foarte mult experiențe internaționale. Dar cel mai mult m-am simțit mândră că am ajuns, după ani îndelungați de muncă, pasiune pentru ceea ce fac, dedicare și implicare, într-un astfel de moment. A doua zi aveam totul agreat și contractul semnat pentru Cursul de Recrutare și Retenție pe care l-am ținut pe 26/27 octombrie 2015. Profesionist, rapid, eficient. Drumul lung a meritat cu prisosință. Am avut 21 de participanți din diverse țări – Brunei, Indonezia, Malaezia, Filipine, Singapore. Emoții? Ar fi chiar culmea să spun că nu am avut. Nu cunoșteam participanții decât după nume și companie, nu erau toți din aceeași companie, altă cultură, altă mentalitate, altă civilizație, alte așteptări, altă limbă, alt continent…

Totul era nou pentru mine, nu am mai fost niciodată în Asia. Dar există un început în toate, care pentru mine a fost începutul unei colaborări extraordinare, pe termen lung, căci feedback-ul a venit rapid, încă din prima zi, și a fost cu mult peste așteptările mele. Să faci față unui grup de 21 de oameni cu așteptări și motivații diferite presupune un efort, dar și capacitatea de a gestiona, cu tact și cu răspunsuri pregătite, absolut orice situație. Și cred că am suficiente motive de a fi cu adevărat mândră de mine.

Am avut oportunitatea să cunosc oameni deosebiți, foarte modești, bine pregătiți, organizați, foarte punctuali și serioși, dar și foarte curioși, de aici și gradul ridicat de interactivitate din partea tuturor. Surpriza majoră a fost participarea întregului board al unei mari companii petroliere din Asia. Majoritatea companiilor erau în reorganizare și aveau nevoie de proceduri, de strategie de HR bine pusă la punct, de o nouă viziune.

Se pare că am răspuns cu succes provocărilor și întrebărilor, astfel încât participanții și-au atins obiectivele pentru care veniseră.

Ce am învățat din această experiență? Foarte multe și am venit cu bateriile încărcate și cu dorința de a mă pregăti și mai mult pentru a deveni din ce în ce  mai bună, astfel încât să mi se ofere din ce în ce mai multe astfel de oportunităti. Cum sunt oamenii? Sunt muncitori, curați, zâmbitori, organizați, punctuali, modești, civilizați. Ca să nu mai spun că muncesc de mici copii… Cireașa de pe tort a fost cel de la control pașapoarte (cred că zâmbetul și glumele sunt criteriul de selecție): mi-a cântat și mi-a spus să iau o bomboană. I-am răspuns că iau două, că am două fete. A început să cânte și să-mi zică să iau câte două pentru fiecare și una pentru mine, pentru că fetele trebuie făcute fericite. Concluzia? M-au mai chemat. Și-o să mă mai duc.

Experienta Singapore training

Articol publicat și pe LinkedIn.

Share is care. 🙂

Mă găsiți aici: corina@dare.com.ro

Facebook: Facebook.com/neagu.corina.3

LinkedIN: Linkedin.com/in/CorinaNeagu



Leave a Reply