HR Business Partner sau parteneriatul HR-ului cu top managementul

IntroduceHR-BP-Sarah-W-blog-1re

Conversația despre HR având un “loc la masă” s-a încheiat. Ușa este deschisă. HR are sediul și este din ce în ce mai mult considerată o funcție de partener de business – lideri care se aliniază cu unitățile de afaceri, chiar și atunci când își păstrează o funcție HR centralizată.

Dar, pentru multe organizații, aceste parteneriate sunt frustrante pentru ambele părți ale ecuației, deoarece rolurile au fost ocupate de generaliștii din domeniul resurselor umane – profesioniștii de mult timp pe abilitățile funcționale de resurse umane, dar și pe experiența din alte domenii ale afacerii. Pentru a furniza rezultatele pe care organizațiile le caută, profesioniștii în domeniul resurselor umane au nevoie de un nou set de competențe. Unele dintre aceste abilități sunt legate de talent, unele de afaceri.

Noul partener de afaceri HR (HRBP) este un program complex care se concentrează în mod intenționat asupra domeniilor care sunt esențiale pentru parteneriatul emergent dintre HR și liniile de business.

Obiective de învățare

  1. Veți afla de ce ar trebui să depășiți limitele personale și profesionale.
  2. Veți învăța cum să deveniți un partener de business de încredere și ceea ce este necesar pentru a fi unul de succes.
  3. Veți învăța cum să vă creșteți credibilitatea.
  4. Vei câștiga noi abilități și vei îmbunătăți altele.
  5. Veți împărtăși cunoștințele.
  6. Vă veți distra!

După finalizarea cu succes a acestui program de dezvoltare, vei fi capabil:

  • să poți construi relații mai eficiente în cadrul organizațiilor tale și să crești vizibilitatea;
  • să demonstrezi credibilitatea față de părțile interesate;
  • să știi cum să vă concentrați asupra domeniilor care contează cel mai mult și să adăugați cea mai mare valoare afacerii acum și în viitor;
  • să poți maximiza oportunitatea prezentată funcției de resurse umane pentru a demonstra valoarea în contextul climatului economic actual;
  • să dezvolți capacitatea și potențialul ca lider HR al viitorului.

Agenda

Ziua 1

O perspectivă diferită asupra conceptului de HRBP

SESIUNEA 1: Ce doresc și de ce au nevoie liderii tăi de afaceri

  • Care este “marca” dumneavoastră în organizație?
  • Ce oferi? De ce aunevoie?
  • Construirea unei fundații solide

Studii de caz, cele mai bune practici, filme

SESIUNEA 2: Un model de parteneriat de afaceri HR

  • Modul în care afacerea dorește ca HR să apară
  • HR al trecutului, HR al viitorului
  • Construirea unui cadru și a unei strategii HRBP pentru organizație

Exerciții

SESIUNEA 3: Strategii pentru îmbunătățirea locului de muncă prin implicare, colaborare și recunoaștere

  • Cum mă perfecționez continuu și cum transmit mesajul către management
  • Construirea încrederii și a transparenței – trăsăturile-cheie pe care trebuie să le dețină liderii de afaceri în acest domeniu și cum să îi ajuți să le construiască și să le îmbunătățească
  • Cele opt modalități de îmbunătățire a angajamentului, colaborării și retenției – cum transformați valorile în comportamente observabile

Studii de caz, cele mai bune practici, filme

SESIUNEA 4: Conducerea și gestionarea schimbării

  • Rolul HR în conducerea și gestionarea schimbării
  • Jucătorii-cheie
  • Utilizarea proceselor de schimbare
  • Gândiți-vă sistemic la schimbare

Jocuri de rol

ZIUA 2

Livrează ce promiți

SESIUNEA 5: Lucrul strategic

  • Prezentare generală a activității strategice
  • Scara de abstractizare
  • Planificarea strategică și implementarea politicilor
  • Înțelegerea guvernării

Studii de caz, cele mai bune practici, filme

SESIUNEA 6: Dezvoltarea și alinierea echipelor și a talentelor

  • De ce talent am nevoie?
  • Proiectarea intervențiilor
  • Instrumente pentru dezvoltarea echipelor

Studiu de caz: Proiectarea unei organizații eficiente

SESIUNEA 7: Leadership & Cultură

  • Definirea culturii
  • Impactul conducerii asupra culturii
  • Liderii de orientare și coaching
  • A deveni consilierul de încredere

SESIUNEA 8: Plan de dezvoltare HRBP

  • Modelul HRBP
  • Dezvoltarea unei strategii de schimbare și comunicare

Exercitarea: Planul de acțiune

Participanți

Acest program este conceput pentru profesioniștii din domeniul resurselor umane care aspiră să devină un partener de afaceri în domeniul resurselor umane sau parteneri de afaceri pentru dezvoltarea afacerilor HR care doresc să-și sporească cunoștințele și abilitățile în dezvoltarea și implementarea de soluții HR orientate spre afaceri.

Pentru a câștiga și a contribui la acest program pe deplin trebuie să aveți un rol de HR.

Trainer – Corina NEAGU

Motto: “Caracterul este ca un copac și reputația ca o umbră. Umbra este ceea ce gândim; copacul este adevăratul lucru. “- Abraham Lincoln

  • Peste 15 ani în domeniul resurselor umane, peste 20 de ani în corporații mijlocii și mari (FMCG, Publicitate, Producție, Consultanță, Securitate privată, IT, Educație), cu experiență în administrarea personalului, recrutare și selecție, training & dezvoltare, dezvoltare organizațională, compensații și beneficii, relații cu angajații, comunicare internă, brand de angajator, legislație;
  • Mai mult de 3500 de persoane recrutate pentru companiile în care lucram sau prin proiecte private de recrutare;
  • Mai mult de 2000 de ore de formare în domeniul resurselor umane livrate în România și Asia (Singapore, Dubai, Kuala Lumpur, Bangkok);
  • Mai mult de 500 de persoane instruite pentru orientarea sau schimbarea carierei;
  • Mai mult de 10 ani de experiență în proiectarea și furnizarea unei varietăți de intervenții de dezvoltare a leadership-ului și în proiectarea și implementarea programelor de training și dezvoltare;
  • Peste 10 ani de gestionare a resurselor umane, creare și dezvoltare de echipe, fiind membru al Consiliului de Administrație, HR Business Partner, membru al Comitetului de etică, reprezentant al companiilor în proiecte și evenimente locale sau internaționale;
  • Peste 10 ani în calitate de mentor HR, vorbitor și autor pentru evenimente HR, site-uri web sau publicații, având sute de articole scrise pe site-uri dedicate, LinkedIn sau blog personal;
  • Autorul cărții “Despre oameni & experiențe” publicată în 2013;
  • Promotor al educației și sportului;
  • Mama a două fiice și fondator al companiei DARE (Development Advice & Resources), companie de consultanță care pune accentul pe susținerea organizațiilor să realizeze potențialul propriilor angajați.

Cursul va avea loc în București, în perioada 7/8 iunie 2018, într-o locație pe care o vom anunța ulterior.

Costul celor două zile de curs este de 2500 lei și include cursul în sine, materiale în timpul și după curs, pauze de cafea, masa de prânz, sesiune de follow-up individuală.

Plata se face până la data de 31 mai 2018. Participarea se face doar în baza confirmării plății la corina@dare.com.ro.

Detalii plată:

Curs Recrutare
Development Advice & Resources SRL
J40/5958/21.04.2016
CUI 35995633
Constantin Gheata 6A
Sector 2, Bucuresti
IBAN RON: RO92BTRLRONCRT0347966101
BANCA: Transilvania Bucuresti

Vă așteptăm cu drag!



Leave a Reply