Hire for Career sau Recrutarea 3.0

Cam așa a fost la câteva dintre edițiile Hire for Career București:

“Iți mulțumesc pentru cele 2 zile de curs…zile pline cu și de sens. Cumva venisem setată greșit la cursul acesta. Credeam că o să primesc material teoretic mult, dar totul a funcționat invers. Abordarea practică a tuturor aspectelor dezbătute m-a cucerit.Cred că am fost debusolată puțin în prima parte a primei zile pentru că am tendința să mă subestimez și să stau în banca mea, să îi ascult pe cei cu mai multă vechime decât mine și să “fur”de la ei.Ulterior însă m-am simțit în elementul meu și liberă să mă exprim. Mulțumesc pentru contexul pe care l-ai creat, pentru căldura cu care mi-ai întâmpinat fiecare gând verbalizat și pentru toată atenția pe care mi-ai oferit-o.Pe scurt, am descoperit tainele recrutării prin tine – un om pasionat de oameni, care transmite energie pozitivă, care te încarcă de încredere și motivație de a lucra cu plăcere și conștient de impactul muncii tale.” – Florina, HR Specialist

“Simțeam nevoia de a-mi dezvolta si aprofunda abilitățile și cunoștințele în recrutare, și de aceea căutam un workshop complet și un trainer care să-mi livreze totul “ca la carte”. Și așa am găsit “Hire for career” și pe Corina, care a avut răbdarea să mă asculte, să-mi răspundă și să mă învețe într-un mod atât de plăcut, încât pot să spun că am trecut prin două zile de poveste, în care am (re)descoperit tainele recrutării.”- Horia, HR Recruiter

“Ești un profesionist adevărat care reuşeşte să transforme orele în minute şi minutele în secunde. Felul tău de a fi, mărinimia şi naturaleţea cu care le împărtăşeşte celorlalţi experienţa acumulată în HR, dar mai ales în Recrutare, face din ea un adevărat mentor şi “pedagog”.După ce ai cunoscut-o pe Corina Neagu şi ai fost “victima” vibe-ului ei pozitiv, pleci cu impresia că, de fapt, ţi-ai redescoperit un vechi prieten.Workshopul “Hire for Career” este locul unde am aflat cele mai noi tendinţe în materie de Recrutare (recrutare activă vs. recrutare pasivă, JD vs. Profil de Performanţă, anunţul de recrutare vs. Social Media etc.), unde am  învăţat cel mai important mesaj şi anume că nu trebuie să angajăm pentru un JOB, ci pentru o CARIERĂ şi unde am aflat ce înseamnă brand-ul de recrutor şi cum poate acesta să facă diferenţa între un amator şi un profesionist.Recomand cu toată căldura acest workshop pentru  plusurile pe care le poate aduce fiecăruia dintre noi, indiferent dacă suntem la început de drum sau nu, pentru informaţiile furnizate, pentru că este flexibil şi se poate adapta oricăror pretenţii şi nu în ultimul rând pentru că este… Corina Neagu.Mulţumesc!” – Ana, HR Specialist

Cam așa a fost la Cluj:

“Corina este un trainer uman, este pasionată de oameni și de ceea ce face, transmite emoție și plăcerea de a lucra cu oamenii. Pentru mine a fost un curs deosebit.”- Anca, HR Freelancer

“Mulțumim pentru timpul de calitate petrecut împreună și pasiunea ta pentru oameni.” – Codruța, HR Manager

Angajează pentru o carieră, nu doar pentru un job

Atrage. Angajează. Reține. Dezvoltă

Introducere

Recrutarea și retenția sunt printre problemele cele mai provocatoare cu care se confruntă organizațiile din întreaga lume mai ales în această perioadă plină de incertitudini. CEOs, Team leaders, manageri și oameni de resurse umane din cadrul organizațiilor caută întotdeauna soluții la provocările de recrutare și de retenție a angajaților lor. Este imperativ să găsim și să utilizăm soluții eficiente la aceste provocări continue ale capitalului uman.

Acest workshop este conceput cu instrumente și tehnici de recrutare și de retenție practice și eficiente pe care organizațiile le pot utiliza pentru a evalua și a aborda provocările gestionării capitalului uman cu care se confruntă.

Obiective de învățare

  • Vei afla de ce ar trebui să depășești limitele personale și profesionale.
  • Vei învăța cum să devii un profesionist de resurse umane și să încurajezi integritatea și profesionalismul în procesul de recrutare.
  • Vei învăța cum să devii un recrutor profesionist indiferent de industria pentru care recrutezi.
  • Vei câștiga noi abilități și vei îmbunătăți altele.
  • Vei împărtăși cunoștințele.
  • Te vei distra!

Agendă

Ziua 1 – Recrutare

SESIUNEA 1Strategii de recrutare

  • În ce piață recrutăm;
  • De ce oamenii doresc să lucreze pentru compania ta;
  • Utilizarea datelor pentru a consilia managerii și pentru a îmbunătăți procesul de angajare;
  • Recrutarea în era digitală, procesul de gamificare și interviuri video.

Studii de caz, materiale, exerciții, jocuri de rol, filme.

SESIUNEA 2Angajarea persoanelor potrivite

  • Un profil activ de căutare și site-uri de social networking;
  • Unde găsim candidatul ideal;
  • Căutarea de talente în locuri improbabile;
  • Brandul de angajator – ce este, cine îl creează, cum îl creează, de ce?

Cele mai bune practici, scenarii, exemple de viață reală.

SESIUNEA 3Capacități tehnice în recrutare

  • Ce trebuie să știi ca să îndeplinești cu succes acest rol: social media / networking / research;
  • Instrumente tehnice – exemple;
  • Digitalizare în recrutare;
  • Software de recrutare – exemple.

SESIUNEA 4Recrutarea competențelor și valorilor

  • Ce sunt competențele și valorile și ce este un proces de recrutare în baza competențelor și valorilor;
  • Interviuri bazate pe competențe – joc de rol;
  • Greșeli frecvente; cele mai bune practici.

Studii de caz, materiale, exerciții, jocuri de rol, filme.

SESIUNEA 5Cum să atragi Gen X, Y

  • Ce îi motivează, ce îi atrage, ce îi reține;
  • O previzualizare realistă a locului de muncă;
  • Promovarea flexibilității și a opțiunilor.

SESIUNEA 6Recrutarea talentelor la timp

  • Relații de parteneriat și încredere;
  • Crearea și dezvoltarea brandului personal;
  • Prezența în mediul online: cum comunicăm și unde.

Studii de caz, materiale, exerciții, jocuri de rol, filme.

Ziua 2 – Retenţie, motivație

SESIUNEA 7Diversificarea talentelor fără a pierde profitul

  • Ce este diversitatea;
  • Utilizarea puterii diversității;
  • Realizarea de audiențe diverse.

Exerciții, bune practici, materiale, filme.

SESIUNEA 8Instrumente și tehnici pentru retenția angajaților

  • Mediul de lucru;
  • Beneficii financiare și non-financiare;
  • Implicarea și angajamentul.

SESIUNEA 9Angajarea

  • Delegarea și transferul de încredere;
  • Respect și recunoaștere;
  • Leadership – cum să conduci prin exemplu.

Materiale, filme.

SESIUNEA 10GDPR în recrutare

  • Abordarea recrutării ca proces prin prisma modificărilor legislative.

SESIUNEA 11Căi eficiente și atractive de a reține angajații

  • Găsirea motivelor care îi motivează pe angajați și îi determină să fie mai productivi;
  • Schimbarea vine din interior: cum să fii acolo pentru angajații tăi și să gestionezi împreună cu ei schimbarea;
  • Beneficiile flexibile, mediul de lucru, planurile de carieră, sfaturi și trucuri în păstrarea angajaților.

Cele mai bune practici, materiale, jocuri de rol.

Participanți

  1. Profesioniștii interesați în HR, manageri de HR, specialiști în recrutare și retenție.
  2. Studenți sau masteranzi în HR;
  3. Managementul superior / mediu / inferior.
  4. Experți în resurse umane și recrutare.

Trainer – Corina NEAGU

Motto: “Caracterul este ca un copac și reputația ca o umbră. Umbra este ceea ce gândim; copacul este adevăratul lucru. “- Abraham Lincoln

  • Peste 15 ani în domeniul resurselor umane, peste 20 de ani în corporații mijlocii și mari (FMCG, Publicitate, Producție, Consultanță, Securitate privată, IT, Educație), cu experiență în administrarea personalului, recrutare și selecție, training & dezvoltare, dezvoltare organizațională, compensații și beneficii, relații cu angajații, comunicare internă, brand de angajator, legislație;
  • Mai mult de 500 de persoane recrutate pentru companiile în care lucram sau prin proiecte private de recrutare;
  • Mai mult de 2000 de ore de formare în domeniul resurselor umane livrate în România și Asia (Singapore, Dubai, Kuala Lumpur, Bangkok, Manila, Doha);
  • Mai mult de 500 de persoane instruite pentru orientarea sau schimbarea carierei;
  • Mai mult de 10 ani de experiență în proiectarea și furnizarea unei varietăți de intervenții de dezvoltare a leadership-ului și în proiectarea și implementarea programelor de training și dezvoltare;
  • Peste 10 ani de gestionare a resurselor umane, creare și dezvoltare de echipe, fiind membru al Consiliului de Administrație, HR Business Partner, membru al Comitetului de etică, reprezentant al companiilor în proiecte și evenimente locale sau internaționale;
  • Peste 10 ani în calitate de mentor HR, vorbitor și autor pentru evenimente HR, site-uri web sau publicații, având sute de articole scrise pe site-uri dedicate, LinkedIn sau blog personal;
  • Autorul cărții “Despre oameni & experiențe” publicată în 2013;
  • Promotor al educației și sportului;
  • Mama a două fiice și fondator al companiei DARE (Development Advice & Resources), companie de consultanță care pune accentul pe susținerea organizațiilor să realizeze potențialul propriilor angajați.

Workshop-ul va avea loc online, 6 ore vineri, 17 martie și 6 ore sâmbătă, 18 martie, cu două pauze de 15 de minute zilnic.

Costul workshop-ului este de 1800 lei plus TVA și include cursul în sine, materiale în timpul și după curs, sesiune de follow-up individuală.

Plata se face până la data de 5 martie 2023. Participarea se face doar în baza confirmării plății la corina@dare.com.ro. Pentru grupuri mai mari de două persoane se aplică un discount de 10%. Pentru studenți reducerea este de 50%.

Detalii plată:

Workshop Hire for Career
Development Advice & Resources SRL
J40/5958/21.04.2016
CUI 35995633
Constantin Gheata 6A
Sector 2, Bucuresti
IBAN RON: RO92BTRLRONCRT0347966101
BANCA: Transilvania Bucuresti

Vă aștept cu drag!