Asistent Administrativ – engleza si franceza

Asistent manager

Companie multinationala specializata in constructii, infrastructura de transport si constructii edilitare, cu sediul in Bucuresti, zona Barbu Vacarescu, angajeaza un Asistent Administrativ. 

Responsabilitati:

Asigura suportul administrativ pentru departamentele operationale;

Rezolvarea in timp util problemele administrative si/sau tehnice cu partenerii agreati;

Elaboreaza si redacteaza documente in limba romana, engleza si franceza;

Efectueaza traduceri din si in limba engleza si franceza;

Redacteaza si distribuie corespondenta interna si externa;

Participa la organizarea sedintelor, a teambuildingurilor, a trainingurilor si evenimentelor companiei.

Cerinte:

Studii superioare finalizate, Facultatea de Limbi Straine, profil engleza/franceza constituie avantaj;
Experienta in activitati administrative/de secretariat, traduceri si redactari text;
Persoana ambitioasa, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata;
Prezenta agreabila, atitudine constructiva si deschidere catre nou;
Excelente abilitati de comunicare si relationare;
Capacitate de gestionare a mai multor activitati simultan;
Capacitate de planificare si organizare ;
Responsabilitate, integritate, flexibilitate;
Limba engleza si limba franceza la nivel avansat;
Cunostinte solide de MS Office – Word, Power Point, Outlook.

Beneficii:

Pachet salarial motivant, in funcție de calificari, implicare profesionala si rezultate, intre 2200 – 2500 lei net si tichete de masa;

Oportunitatea de a lucra intr-o echipa frumoasa, profesionista, de a invata si de a dezvolta competente si experienta;

Spatiu modern, atmosfera deschisa si un mediu de lucru foarte placut.

In cazul in care te consideri persoana potrivita, te rog sa-mi trimiti CV-ul la corina@dare.com.ro cu subiectul: „Asistent Administrativ”.

Succes!