- 2020-08-07
- Posted by: Corina Neagu
- Category: Altele
Gestionarea oamenilor este o mare responsabilitate și o mare onoare. Pentru managerul pentru prima dată, transformarea tranziției de la a fi un contribuitor individual la un lider al oamenilor poate fi o schimbare dramatică. Abilitățile persoanei folosite ca persoană nu îi pot servi ca lider. Iar rata de eșec pentru managerii pentru prima dată poate fi uluitoare. Dar cu ajutorul instrumentelor potrivite, a abilităților și a instruirii, indivizii pot să bată șansele și să facă trecerea de la un contribuitor individual de succes la un manager de succes pentru prima dată.
Când oamenii se gândesc la cel mai bun lider, el sau ea a fost cel mai probabil cineva care asculta cu adevărat, a fost flexibil, a recunoscut munca și contribuțiile altora și i-a făcut să se simtă ca făcând o diferență. Liderul a fost, probabil, demn de încredere, accesibil și un bun model și a oferit feedback util și adecvat. La acest lucru trebuie să aspire toți managerii pentru prima dată.
Managerii buni înțeleg că discuțiile și comunicarea reprezintă cheia pentru crearea relațiilor. În timp, ei învață cum să facă din aceste conversații o piatră de temelie pentru dezvoltarea rapoartelor directe. În baza experiențelor noastre am descoperit că există mai multe competențe esențiale care facilitează interacțiunile mai eficiente cu oamenii. Aceste microscopii ajută managerii să creeze discuții intenționate, de calitate.
În cadrul acestui workshop învățăm despre:
- Drumul spre management – cum ajungem manageri; Primele 100 de zile ca manager; Construirea încrederii și confidențialității; Aprecierea; Confruntarea cu managerii noștri; Construirea spiritului de echipă.
- Gestionarea angajaților cu probleme; Angajarea și intervievarea; Formarea echipei; Gestionarea schimbării: abordarea rezistenței la schimbare; Disciplina; Cunoașterea legislației.
- Există motivație externă? Diferența dintre generații și managementul mai multor generații.
- Redactarea fișelor de post; Stabilirea KPIs; Managementul performanței; Compensații și beneficii;
- Dezvoltarea personală: inteligența emoțională, învățarea continua, recunoașterea punctelor de îmbunătățit; Dezvoltarea brandului personal; Gestionarea timpului; Participarea la întâlniri de management; Elemente de discurs public.
- Managementul stresului; Echilibrul între personal și profesional; Leadership.
Cui i se adresează workshop-ul:
- Aspiranților la poziții de management;
- Celor aflați în planuri de succesiune;
- Managerilor proaspăt promovați în poziții de management;
- Celor care sunt direct interesați de drumul către a fi un manager bun;
- Managerilor care au descoperit anumite zone vulnerabile pe care vor să le dezvolte;
- Tuturor celor care-și doresc o carieră în management.
Instrumente folosite:
MEPS – Studiu de Eficacitate Managerială (Human Synergistics – Management Effectiveness Profile System™)
Workshop-ul va avea loc online, 6 ore/zi cu pauză de 30 de minute, în zilele de 24 și 25 septembrie 2020, în intervalul orar 09.00 – 15.00.
Costul workshop-ului este de 2000 lei plus TVA și include raportul MEPS, livrarea cursului, materiale în timpul și după curs, sesiune de follow-up individuală.
Plata se face până la data de 15 septembrie 2020. Participarea se face doar în baza completării formularului de participare anexat și a confirmării plății la corina@dare.com.ro.
Formular inscriere First Time Manager
Detalii plată:
Workshop First Time Manager
Development Advice & Resources SRL
J40/5958/21.04.2016
CUI 35995633
Constantin Gheata 6A
Sector 2, Bucuresti
IBAN RON: RO92BTRLRONCRT0347966101
BANCA: Transilvania Bucuresti
Vă aștept cu drag!