- 2018-02-20
- Posted by: Corina Neagu
- Category: Training & Dezvoltare organizațională
Angajează pentru o carieră, nu doar pentru un job
Atrage. Angajează. Reține. Dezvoltă
Introducere
Recrutarea și retenția sunt printre problemele cele mai provocatoare cu care se confruntă organizațiile din întreaga lume. Personalul de supraveghere, manageri și oameni de resurse umane din cadrul organizațiilor caută întotdeauna soluții la provocările de recrutare și de reținere a angajaților lor. Cifra de afaceri, rata ridicată a locurilor de muncă și instruirea redusă a personalului sunt costisitoare pentru organizații, dar importante; aceste condiții au rezultate dăunătoare pentru persoanele care primesc servicii de asistență din partea angajaților organizației (Larson, Hewitt, & Lakin, 2004). Este imperativ să găsim și să utilizăm soluții eficiente la aceste provocări ale forței de muncă.
Acest workshop este conceput cu instrumente și tehnici de recrutare și de reținere eficiente, pe care organizațiile le pot utiliza pentru a evalua și a aborda provocările forței de muncă cu care se confruntă.
Obiective de învățare
Veți afla de ce ar trebui să depășiți limitele personale și profesionale.
Veți învăța cum să deveniți un profesionist de resurse umane și să încurajați integritatea și profesionalismul în procesul de recrutare.
Veți învăța cum să deveniți un recrutor profesionist.
Vei câștiga noi abilități și veți îmbunătăți altele.
Veți împărtăși cunoștințele.
Vă veți distra!
Agendă
Ziua 1 – Recrutare
SESIUNEA 1: Strategii de recrutare
- De ce oamenii doresc să lucreze pentru compania dumneavoastră;
- Utilizați datele pentru a consilia managerii și pentru a îmbunătăți procesul de angajare;
- Recrutare, gamificare și interviuri video.
Studii de caz, materiale, exerciții, jocuri de rol, filme.
SESIUNEA 2: Angajarea persoanelor potrivite
- Un profil activ de căutare și site-uri de social networking;
- Unde găsim candidatul ideal;
- Căutați talente în locuri improbabile.
Cele mai bune practici, scenarii, exemple de viață reală.
SESIUNEA 3: Capacități tehnice în recrutare
- Ce trebuie să îndeplinești în acest rol: Social media / networking / research;
- Instrumente tehnice – exemple;
- Software de recrutare – exemple.
SESIUNEA 4: Recrutarea competențelor
- Ce sunt competențele și ce este un proces de recrutare a competențelor;
- Interviuri bazate pe competențe – joc de rol;
- Greșeli frecvente; cele mai bune practici.
Studii de caz, materiale, exerciții, jocuri de rol, filme.
SESIUNEA 5: Cum să atragi Gen X, Y
- Oferiți o previzualizare realistă a locului de muncă;
- Evidențiați oportunitățile de creștere și de contribuție;
- Promovarea flexibilității și a opțiunilor.
SESIUNEA 6: Recrutarea talentelor la timp
- Relații de construire și încredere;
- Concentrați-vă pe brandul personal;
- Fiți comunicativi și prezenți.
Studii de caz, materiale, exerciții, jocuri de rol, filme.
Ziua 2 – Retenţie, motivație
SESIUNEA 7: Diversificarea talentelor fără a pierde profitul
- Ce este diversitatea;
- Utilizarea puterii diversității;
- Realizarea de audiențe diverse.
Exerciții, bune practici, materiale, filme.
SESIUNEA 8: Instrumente și tehnici pentru reținerea angajaților
- Mediul de lucru;
- Beneficii financiare și nefinanciare;
- Implicarea și angajamentul.
SESIUNEA 9: Angajarea angajaților
- Puterea de împuternicire;
- Respect și recunoaștere;
- Leadership – cum să conduci prin exemplu.
Materiale, filme.
SESIUNEA 10: Conversia cifrei de afaceri
- Identificarea și abordarea problemelor legate de cifra de afaceri a angajaților;
- Cum se determină rata de retenție, cifra de afaceri și gradul de ocupare;
SESIUNEA 11: Căi eficiente și atractive de a reține angajații
- Găsirea motivelor care îi motivează pe angajați și îi determină să fie mai productivi;
- Schimbarea vine din interior: cum să fii acolo pentru angajații tăi și să gestionezi împreună cu ei schimbarea;
- Beneficiile flexibile, mediul de lucru, planurile de carieră, sfaturi și trucuri în păstrarea angajaților.
Cele mai bune practici, materiale, jocuri de rol.
Participanți
- Profesioniștii interesați în HR, manageri de HR, specialiști în recrutare și retenție.
- Managementul superior / mediu / inferior.
- Experți în resurse umane și recrutare.
Trainer – Corina NEAGU
Motto: “Caracterul este ca un copac și reputația ca o umbră. Umbra este ceea ce gândim; copacul este adevăratul lucru. “- Abraham Lincoln
- Peste 15 ani în domeniul resurselor umane, peste 20 de ani în corporații mijlocii și mari (FMCG, Publicitate, Producție, Consultanță, Securitate privată, IT, Educație), cu experiență în administrarea personalului, recrutare și selecție, training & dezvoltare, dezvoltare organizațională, compensații și beneficii, relații cu angajații, comunicare internă, brand de angajator, legislație;
- Mai mult de 3500 de persoane recrutate pentru companiile în care lucram sau prin proiecte private de recrutare;
- Mai mult de 2000 de ore de formare în domeniul resurselor umane livrate în România și Asia (Singapore, Dubai, Kuala Lumpur, Bangkok);
- Mai mult de 500 de persoane instruite pentru orientarea sau schimbarea carierei;
- Mai mult de 10 ani de experiență în proiectarea și furnizarea unei varietăți de intervenții de dezvoltare a leadership-ului și în proiectarea și implementarea programelor de training și dezvoltare;
- Peste 10 ani de gestionare a resurselor umane, creare și dezvoltare de echipe, fiind membru al Consiliului de Administrație, HR Business Partner, membru al Comitetului de etică, reprezentant al companiilor în proiecte și evenimente locale sau internaționale;
- Peste 10 ani în calitate de mentor HR, vorbitor și autor pentru evenimente HR, site-uri web sau publicații, având sute de articole scrise pe site-uri dedicate, LinkedIn sau blog personal;
- Autorul cărții “Despre oameni & experiențe” publicată în 2013;
- Promotor al educației și sportului;
- Mama a două fiice și fondator al companiei DARE (Development Advice & Resources), companie de consultanță care pune accentul pe susținerea organizațiilor să realizeze potențialul propriilor angajați.
Cursul va avea loc în București, în perioada 19/20 aprilie 2018, într-o locație pe care o vom anunța ulterior.
Costul celor două zile de curs este de 2500 lei și include cursul în sine, materiale în timpul și după curs, pauze de cafea, masa de prânz, sesiune de follow-up individuală.
Plata se face până la data de 13 aprilie 2018. Participarea se face doar în baza confirmării plății la corina@dare.com.ro.
Detalii plată:
Curs Recrutare
Development Advice & Resources SRL
J40/5958/21.04.2016
CUI 35995633
Constantin Gheata 6A
Sector 2, Bucuresti
IBAN RON: RO92BTRLRONCRT0347966101
BANCA: Transilvania Bucuresti
Vă așteptăm cu drag!