HR Business Partner, workshop online, 30/31 iulie 2020

hr-business-partners_sq_2Cum a fost la cursurile de HRBP, din câteva feedback-uri:

“Pot spune că a fost multă informație pentru mine care nu sunt în domeniu, dar care a făcut foarte mult sens! De ce spun asta?  Am înțeles ce înseamnă importanța HRBP în contextul dezvoltării business-ului, o persoană cheie cu un rol bine definit pentru o companie.
Cu ce am rămas după curs? Cu dorința de a dezvolta, a cunoaște, a învață și a participa, în măsura în care pot și la alte sesiuni de training. Am descoperit un domeniu foarte vast, interesant, care iți dă posibilitatea sa cunoști mai bine oamenii și businessul, iar cei ce au deja experiență în HR pot aprecia mult mai bine cele susținute de tine prin curs.
Am pornit anul acesta cu gândul de a învață cât mai multe lucruri noi, pentru ca doar astfel pot face anumite schimbări în cariera și în viață, iar acest lucru îmi dă un sentiment de mândrie. Mă simt onorată că te-am cunoscut, Corina, iar acest lucru clar nu a fost întâmplător!”Ana 

“Mulțumesc tare, tare mult pentru tot! Un curs care îți deschide mintea și orizonturile, alături de un om care îți deschide sufletul! Așa cum ai promis de la început, am avut parte nu doar de o parte teoretică, ci și de exemple practice, care au ajutat în înțelegerea și aplicarea termenilor și situațiilor prezentate. Ești cu adevărat un om deosebit, foarte pregătit atât academic, cât și practic, emani optimism și reușești să motivezi pe oricine . Te admir pentru tot ce faci și îți mulțumesc încă o dată!” – Adela

“Atmosfera de la alte cursuri nu suferă comparație cu atmosfera pe care o creezi tu, Corina.” – Andra

Conversația despre HR având un “loc la masă” s-a încheiat. Ușa este deschisă. HR-ul este din ce în ce mai mult considerată o funcție de partener de business – lideri care se aliniază cu organizațiile, chiar și atunci când își păstrează o funcție de HR centralizată.

Dar, pentru multe organizații, aceste parteneriate sunt frustrante de ambele părți ale ecuației, deoarece rolurile au fost ocupate de generaliștii din domeniul resurselor umane – profesioniștii de mult timp cu abilitățile funcționale de resurse umane, dar și cu experiența din alte domenii ale afacerii. Pentru a furniza rezultatele pe care organizațiile le caută, profesioniștii în domeniul resurselor umane au nevoie de un nou set de competențe. Unele dintre aceste abilități sunt legate de talent, unele de afaceri.

Noul partener de afaceri HR (HRBP) este un program complex care se concentrează în mod intenționat asupra domeniilor care sunt esențiale pentru parteneriatul emergent dintre HR și liniile de business.

20170821141934 (1)Obiective de învățare

  1. Vei afla de ce ar trebui să-ți depășești limitele personale și profesionale.
  2. Vei învăța cum să devii un partener de business de încredere și ceea ce este necesar pentru a fi unul de succes.
  3. Vei învăța cum să-ți crești credibilitatea ca om de HR.
  4. Vei câștiga noi abilități și vei îmbunătăți altele.
  5. Vei împărtăși cunoștințe, best practices, experiențe.
  6. Te vei distra!

După finalizarea acestui workshop practic, vei fi capabil:

  • să poți construi relații mai eficiente în cadrul organizațiilor tale și să crești vizibilitatea;
  • să demonstrezi credibilitatea față de părțile interesate;
  • să știi cum să te concentrezi asupra domeniilor care contează cel mai mult și să adaugi cea mai mare valoare afacerii acum și în viitor;
  • să poți maximiza oportunitatea prezentată funcției de resurse umane pentru a demonstra valoarea în contextul climatului economic actual;
  • să creezi o strategie de HR;
  • să dezvolți capacitatea și potențialul ca lider HR al viitorului.

Agenda

Ziua 1

O perspectivă diferită asupra conceptului de HRBP

SESIUNEA 1: Ce doresc și de ce au nevoie liderii tăi de afaceri

  • Care este “marca” ta în organizație?
  • Ce oferi? De ce au nevoie liderii noștri?
  • Construirea unei fundații solide în Resurse Umane
  • Ce înseamnă să fii un HRBP – competențe, abilități, cunoștințe, perspective la nivel național și internațional

Studii de caz, cele mai bune practici.

SESIUNEA 2: Un model de parteneriat de afaceri HR

  • Modul în care afacerea dorește ca HR-ul să contribuie la dezvoltarea acesteia
  • HR al trecutului, HR al viitorului
  • Digitalizarea în HR
  • Construirea unui cadru și a unei strategii HRBP pentru organizație

Exerciții.

SESIUNEA 3: Strategii pentru îmbunătățirea locului de muncă prin implicare, colaborare și recunoaștere

  • Cum mă perfecționez continuu și cum transmit mesajul către management
  • Construirea încrederii și a transparenței – trăsăturile-cheie pe care trebuie să le dețină liderii de afaceri în acest domeniu și cum să îi ajuți să le construiască și să le îmbunătățească
  • Cele opt modalități de îmbunătățire a angajamentului, colaborării și retenției – cum transformați valorile în comportamente observabile

Studii de caz, cele mai bune practici, filme.

SESIUNEA 4: Conducerea și gestionarea schimbării

  • Rolul HR în conducerea și gestionarea schimbării
  • Jucătorii-cheie
  • Rolul proceselor de schimbare
  • Competențe și abilități ale viitorului în Resurse Umane

Jocuri de rol.

ZIUA 2

Livrează ce promiți

SESIUNEA 5: Lucrul strategic

  • Prezentare generală a activității strategice
  • Planificarea strategică și implementarea politicilor
  • Înțelegerea pașilor în procesele de management în Resurse Umane

Studii de caz, cele mai bune practici, filme.

SESIUNEA 6: Dezvoltarea și alinierea echipelor și a talentelor

  • De ce talente am nevoie?
  • Proiectarea intervențiilor necesare în organizație
  • Instrumente pentru dezvoltarea echipelor

Studiu de caz: Proiectarea unei organizații eficiente.

SESIUNEA 7: Leadership & Cultură

  • Definirea culturii
  • Impactul conducerii asupra culturii
  • Liderii cu impact în orientare și coaching
  • A deveni consilierul de încredere pentru management

SESIUNEA 8: Plan de dezvoltare HRBP

  • Modelul HRBP
  • Dezvoltarea unei strategii de schimbare și comunicare
  • De la tradițional la flexibil și viitor

Planul de acțiune personal

Participanți

Acest program este conceput pentru profesioniștii din domeniul resurselor umane care aspiră să devină un partener de afaceri în domeniul resurselor umane sau parteneri de afaceri pentru dezvoltarea afacerilor HR care doresc să-și sporească cunoștințele și abilitățile în dezvoltarea și implementarea de soluții HR orientate spre afaceri.

Pentru a câștiga și a contribui la acest program pe deplin, ideal ar fi să ai un rol de HR/Management, dar nu este obligatoriu, deoarece acest curs este aplicabil în toate domeniile de activitate și în toate rolurile.

Trainer – Corina NEAGU

Motto: “Caracterul este ca un copac și reputația ca o umbră. Umbra este ceea ce gândim; copacul este adevăratul lucru. “- Abraham Lincoln

  • Peste 15 ani în domeniul resurselor umane, peste 20 de ani în corporații mijlocii și mari (FMCG, Publicitate, Producție, Consultanță, Securitate privată, IT, Educație), cu experiență în administrarea personalului, recrutare și selecție, training & dezvoltare, dezvoltare organizațională, compensații și beneficii, relații cu angajații, comunicare internă, brand de angajator, legislație;
  • Mai mult de 500 de persoane recrutate pentru companiile în care lucram sau prin proiecte private de recrutare;
  • Mai mult de 2000 de ore de formare în domeniul resurselor umane livrate în România și Asia (Singapore, Dubai, Kuala Lumpur, Bangkok, Doha);
  • Mai mult de 500 de persoane instruite pentru orientarea sau schimbarea carierei;
  • Mai mult de 10 ani de experiență în proiectarea și furnizarea unei varietăți de intervenții de dezvoltare a leadership-ului și în proiectarea și implementarea programelor de training și dezvoltare;
  • Peste 10 ani de gestionare a resurselor umane, creare și dezvoltare de echipe, fiind membru al Consiliului de Administrație, HR Business Partner, membru al Comitetului de etică, reprezentant al companiilor în proiecte și evenimente locale sau internaționale;
  • Peste 10 ani în calitate de mentor HR, vorbitor și autor pentru evenimente HR, site-uri web sau publicații, având sute de articole scrise pe site-uri dedicate, LinkedIn sau blog personal;
  • Autorul cărții “Despre oameni & experiențe” publicată în 2013;
  • Promotor al educației și sportului;
  • Mama a două fiice și fondator al companiei DARE (Development Advice & Resources), companie de consultanță care pune accentul pe susținerea organizațiilor să realizeze potențialul propriilor angajați.

Workshop-ul va avea loc online, 5 ore/zi cu pauză de 30 de minute, în zilele de 30 și 31 iulie 2020, în intervalul orar 09.00 – 14.30. 

Costul workshop-ului este de 1000 lei plus TVA și include cursul în sine, materiale în timpul și după curs, sesiune de follow-up individuală.

Plata se face până la data de 20 iulie 2020. Participarea se face doar în baza completării formularului de participare și a confirmării plății la corina@dare.com.ro.

Detalii plată:

Workshop HRBP
Development Advice & Resources SRL
J40/5958/21.04.2016
CUI 35995633
Constantin Gheata 6A
Sector 2, Bucuresti
IBAN RON: RO92BTRLRONCRT0347966101
BANCA: Transilvania Bucuresti

Vă aștept cu drag!