Workshop experiențial Hire for Career, 30/31 ianuarie 2020, București

Cam așa a fost la câteva dintre edițiile Hire for Career București:

Cred că am fost debusolată puțin în prima parte a primei zile pentru că am tendința să mă subestimez și să stau în banca mea, să îi ascult pe cei cu mai multă vechime decât mine și să “fur”de la ei.
Ulterior însă m-am simțit în elementul meu și liberă să mă exprim. Mulțumesc pentru contexul pe care l-ai creat, pentru căldura cu care mi-ai întâmpinat fiecare gând verbalizat și pentru toată atenția pe care mi-ai oferit-o.
Pe scurt, am descoperit tainele recrutării prin tine – un om pasionat de oameni, care transmite energie pozitivă, care te încarcă de încredere și motivație de a lucra cu plăcere și conștient de impactul muncii tale.” – Florina, HR Specialist

“Simțeam nevoia de a-mi dezvolta si aprofunda abilitățile și cunoștințele în recrutare, și de aceea căutam un workshop complet și un trainer care să-mi livreze totul “ca la carte”. Și așa am găsit “Hire for career” și pe Corina, care a avut răbdarea să mă asculte, să-mi răspundă și să mă învețe într-un mod atât de plăcut, încât pot să spun că am trecut prin două zile de poveste, în care am (re)descoperit tainele recrutării.”- Horia, HR Recruiter

După ce ai cunoscut-o pe Corina Neagu şi ai fost “victima” vibe-ului ei pozitiv, pleci cu impresia că, de fapt, ţi-ai redescoperit un vechi prieten.
Workshopul “Hire for Career” este locul unde am aflat cele mai noi tendinţe în materie de Recrutare (recrutare activă vs. recrutare pasivă, JD vs. Profil de Performanţă, anunţul de recrutare vs. Social Media etc.), unde am  învăţat cel mai important mesaj şi anume că nu trebuie să angajăm pentru un JOB, ci pentru o CARIERĂ şi unde am aflat ce înseamnă brand-ul de recrutor şi cum poate acesta să facă diferenţa între un amator şi un profesionist.
Recomand cu toată căldura acest workshop pentru  plusurile pe care le poate aduce fiecăruia dintre noi, indiferent dacă suntem la început de drum sau nu, pentru informaţiile furnizate, pentru că este flexibil şi se poate adapta oricăror pretenţii şi nu în ultimul rând pentru că este… Corina Neagu. Mulţumesc!” – Ana, HR Specialist

Cam așa a fost la Cluj:

“Corina este un trainer uman, este pasionată de oameni și de ceea ce face, transmite emoție și plăcerea de a lucra cu oamenii. Pentru mine a fost un curs deosebit.”- Anca, HR Freelancer

“Mulțumim pentru timpul de calitate petrecut împreună și pasiunea ta pentru oameni.” – Codruța, HR Manager

Poza curs Cluj

Angajează pentru o carieră, nu doar pentru un job

Atrage. Angajează. Reține. Dezvoltă

Introducere

Recrutarea și retenția sunt printre problemele cele mai provocatoare cu care se confruntă organizațiile din întreaga lume. CEOs, Team leaders, manageri și oameni de resurse umane din cadrul organizațiilor caută întotdeauna soluții la provocările de recrutare și de retenție a angajaților lor. Este imperativ să găsim și să utilizăm soluții eficiente la aceste provocări continue ale forței de muncă.

Acest workshop este conceput cu instrumente și tehnici de recrutare și de retenție practice și eficiente pe care organizațiile le pot utiliza pentru a evalua și a aborda provocările forței de muncă cu care se confruntă.

Obiective de învățare

  • Veți afla de ce ar trebui să depășiți limitele personale și profesionale.
  • Veți învăța cum să deveniți un profesionist de resurse umane și să încurajați integritatea și profesionalismul în procesul de recrutare.
  • Veți învăța cum să deveniți un recrutor profesionist.
  • Vei câștiga noi abilități și veți îmbunătăți altele.
  • Veți împărtăși cunoștințele.
  • Vă veți distra!

Agendă

Ziua 1 – Recrutare

SESIUNEA 1: Strategii de recrutare

  • De ce oamenii doresc să lucreze pentru compania dumneavoastră;
  • Utilizați datele pentru a consilia managerii și pentru a îmbunătăți procesul de angajare;
  • Recrutarea, procesul de gamificare și interviuri video.

Studii de caz, materiale, exerciții, jocuri de rol, filme.

SESIUNEA 2: Angajarea persoanelor potrivite

  • Un profil activ de căutare și site-uri de social networking;
  • Unde găsim candidatul ideal;
  • Căutați talente în locuri improbabile;
  • Brandul de angajator – ce este, cine îl creează, cum îl creează, de ce?

Cele mai bune practici, scenarii, exemple de viață reală.

SESIUNEA 3: Capacități tehnice în recrutare

  • Ce trebuie să îndeplinești în acest rol: social media / networking / research;
  • Instrumente tehnice – exemple;
  • Software de recrutare – exemple.

SESIUNEA 4: Recrutarea competențelor și valorilor

  • Ce sunt competențele și valorile și ce este un proces de recrutare în baza competențelor și valorilor;
  • Interviuri bazate pe competențe – joc de rol;
  • Greșeli frecvente; cele mai bune practici.

Studii de caz, materiale, exerciții, jocuri de rol, filme.

SESIUNEA 5: Cum să atragi Gen X, Y

  • Ce îi motivează, ce îi atrage, ce îi reține;
  • Oferiți o previzualizare realistă a locului de muncă;
  • Evidențiați oportunitățile de creștere și de contribuție;
  • Promovarea flexibilității și a opțiunilor.

SESIUNEA 6: Recrutarea talentelor la timp

  • Relații de construire și încredere;
  • Concentrați-vă pe brandul personal;
  • Fiți comunicativi și prezenți.

Studii de caz, materiale, exerciții, jocuri de rol, filme.

Ziua 2 – Retenţie, motivație

SESIUNEA 7: Diversificarea talentelor fără a pierde profitul

  • Ce este diversitatea;
  • Utilizarea puterii diversității;
  • Realizarea de audiențe diverse.

Exerciții, bune practici, materiale, filme.

SESIUNEA 8: Instrumente și tehnici pentru retenția angajaților

  • Mediul de lucru;
  • Beneficii financiare și nefinanciare;
  • Implicarea și angajamentul.

SESIUNEA 9: Angajarea

  • Delegarea și transferul de încredere;
  • Respect și recunoaștere;
  • Leadership – cum să conduci prin exemplu.

Materiale, filme.

SESIUNEA 10GDPR în recrutare

  • Abordarea recrutării ca proces prin prisma modificărilor legislative.

SESIUNEA 11: Căi eficiente și atractive de a reține angajații

  • Găsirea motivelor care îi motivează pe angajați și îi determină să fie mai productivi;
  • Schimbarea vine din interior: cum să fii acolo pentru angajații tăi și să gestionezi împreună cu ei schimbarea;
  • Beneficiile flexibile, mediul de lucru, planurile de carieră, sfaturi și trucuri în păstrarea angajaților.

Cele mai bune practici, materiale, jocuri de rol.

Participanți

  1. Profesioniștii interesați în HR, manageri de HR, specialiști în recrutare și retenție.
  2. Studenți sau masteranzi în HR;
  3. Managementul superior / mediu / inferior.
  4. Experți în resurse umane și recrutare.

Trainer – Corina NEAGU

Motto: “Caracterul este ca un copac și reputația ca o umbră. Umbra este ceea ce gândim; copacul este adevăratul lucru. “- Abraham Lincoln

  • Peste 15 ani în domeniul resurselor umane, peste 20 de ani în corporații mijlocii și mari (FMCG, Publicitate, Producție, Consultanță, Securitate privată, IT, Educație), cu experiență în administrarea personalului, recrutare și selecție, training & dezvoltare, dezvoltare organizațională, compensații și beneficii, relații cu angajații, comunicare internă, brand de angajator, legislație;
  • Mai mult de 500 de persoane recrutate pentru companiile în care lucram sau prin proiecte private de recrutare;
  • Mai mult de 2000 de ore de formare în domeniul resurselor umane livrate în România și Asia (Singapore, Dubai, Kuala Lumpur, Bangkok, Manila, Doha);
  • Mai mult de 500 de persoane instruite pentru orientarea sau schimbarea carierei;
  • Mai mult de 10 ani de experiență în proiectarea și furnizarea unei varietăți de intervenții de dezvoltare a leadership-ului și în proiectarea și implementarea programelor de training și dezvoltare;
  • Peste 10 ani de gestionare a resurselor umane, creare și dezvoltare de echipe, fiind membru al Consiliului de Administrație, HR Business Partner, membru al Comitetului de etică, reprezentant al companiilor în proiecte și evenimente locale sau internaționale;
  • Peste 10 ani în calitate de mentor HR, vorbitor și autor pentru evenimente HR, site-uri web sau publicații, având sute de articole scrise pe site-uri dedicate, LinkedIn sau blog personal;
  • Autorul cărții “Despre oameni & experiențe” publicată în 2013;
  • Promotor al educației și sportului;
  • Mama a două fiice și fondator al companiei DARE (Development Advice & Resources), companie de consultanță care pune accentul pe susținerea organizațiilor să realizeze potențialul propriilor angajați.

Cursul va avea loc în București, în perioada 30/31 ianuarie, Sediul Enjoy Change, Str. Hristo Botev nr. 1, et. 3. 

Costul celor două zile de curs este de 2000 lei plus TVA și include cursul în sine, materiale în timpul și după curs, pauze de cafea, masa de prânz, sesiune de follow-up individuală. Se acordă un discount de 10% dacă participă două persoane din aceeași companie.

Plata se face până la data de 20 ianuarie 2020. Participarea se face doar în baza completării formularului de participare și a confirmării plății la corina@dare.com.ro.

Detalii plată:

Curs Recrutare
Development Advice & Resources SRL
J40/5958/21.04.2016
CUI 35995633
Constantin Gheata 6A
Sector 2, Bucuresti
IBAN RON: RO92BTRLRONCRT0347966101
BANCA: Transilvania Bucuresti

Vă așteptăm cu drag!